woensdag 22 juli 2009

Het is volbracht!

Woorden van Don Quichot. Het is nu ongeveer een week geleden dat we Don Quichot hebben afgesloten hebben met een heerlijk eindfeest. Esther en ik zijn nu aan een stuk bezig geweest om een eindverslagen te maken. We hebben nog niet alle gegevens maar hopen nog voor het eind van deze week de boel op een rijtje te hebben. We krijgen veel berichtjes binnen van alle mensen die met ons hebben samengewerkt. Het is fantastisch om te zien hoe zich toch voor een korte periode een soort familie heeft ontwikkelt. Vele vragen ons ook naar een nieuw project, daar moet ik nog even niet aan denken. Eerst de boel maar eens afronden en dan even op vakantie. Even het hoofd leeg maken zodat er weer ruimte ontstaat voor het nieuwe. Ben eergisteren in de Arena geweest bij U2 en Snowpatrol. Dat was ook totaal theater. Verrassend hoe op zo'n grote schaal toch de intimiteit bewaard werd. AS vrijdag vertrek ik naar Frankrijk waar mijn hele familie is. Heb mijn zoons beloofd een boomhut voor ze te maken. Verheug me op een change of scenery en dat ik mijn naaste weer eens even goed kan bedelen met quality time. Hier nog even een plaatje van het ruimteschip van U2. die trouwens ook maatschappelijke relevantie met theater verbinden. Mooi hoe die gegroeid zijn. Ik heb ze nog gezien in O13 in Tilburg toen ze voor drie mensen speelden waar ik er een van was. Mijn een oud volkswagenbusje kwamen ze toen uit Ierland en moesten zelf alles opbouwen. Toch speelden ze voor een lege zaal alsof hun leven ervan afhing. En precies dat doen ze nog steeds.





-- Post From My iPhone

Geen opmerkingen: